پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۶۴۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۶۳۸۳ مورد

دوشنبه ٣٠ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١٤:٢٧ ب.ظ   ( بازدید : 816 نفر )

جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده پزشکی بجنورد با موضوع مبانی اندیشه قرآنی امام راحل(ره) در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا، رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جماعات خراسان شمالی در این جلسه اظهار کرد: پس از گذشت 30 سال، مقامات کشورهای دنیا برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به ایران سفر می کنند و یاد و خاطره امام راحل در ذهن تمام جهانیان ماندگار است.

حجت الاسلام و المسلمین آزموده ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها از تعابیری از جمله «امام روح خدا بود، الگوی متعالی برای جامعه است، سرچشمه معارف الهی بود» و سایر جملات مهم در مورد این شخصیت استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه اقدام امام (ره) فقط به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران نبود بلکه ایشان در مقابل نظام های مختلف دنیا واکنش نشان دادند ، خاطرنشان کرد: پیش بینی شکست کمونیست توسط امام راحل(ره) و سایر موارد قابل تامل است.

حجت الاسلام آزموده با اشاره به اینکه اندیشه امام برگرفته از قرآن بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در سیره زندگی خویش برای قرآن اهمیت ویژه ای قائل بود و آراء وی از این کتاب الهی استخراج می شد.

وی اضافه کرد: امام راحل به قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان اهمیت ویژه ای قائل بودند که این امر درسی برای نسل امروز به منظور تاسی از این کتاب الهی است.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.